lördag 14 maj 2011

De sju sista...

Så här är de sista sju korten som utlovat :)


Tillsatt är alla "prickar" och även de pärlor som sitter på den turkosa blomman men efter det kan jag helt enkelt inte komma iåg vilka pärlor som funnits från början och vilka jag satt dit :/


Före- allt utom det orangea pappret och de vita ""prickarna"



Före...


Efter...


Ok denna blir lite svårare men jag ska försöka :) Det som fanns från början var rektangeln i mitten och blomman i den, den rosa pappers strimman uppe till vänster, den lila pappers strimman på höger sida plus triangeln ner till vänster. Hoppas ni fattar :)


Fanns från början var de tjocka pappers bitarna plus blommorna som sitter på dem.


Tillsatt alla vita prickar men sen är jag lite osäker, stabilt med tanke på att det inte va längesen jag fixade det :/ Är iaf antingen de två cerisa pärlorna under texten eller de två på sidan som jag satt dit, så mycket vet jag ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar